Najbrži rast vrijednosti marke u autoindustriji

Hyundai Motor Company, najbrže rastuća marka u autoindustriji, u 2010. godini zabilježila je i najveći rast vrijednosti, veći za čak 9,3% u odnosu na godinu prije
Hyundai Motor Company, najbrže rastuća marka u autoindustriji, u 2010. godini zabilježila je i najveći rast vrijednosti, veći za čak 9,3% u odnosu na godinu prije
Na ljestvici Best Global Brands (Najboljih svjetskih marki), Hyundai Motor Company u 2010. godini ponovno bilježi rast. Osim što je najbrže rastuća marka u automobilskoj industriji, značajno je i povećana vrijednost marke i to za čak 9,3%. Rezultat je tim vrjedniji, što je industrijski prosjek tek 2,8%. Prosjek se ne odnosi samo na automobilske marke, već na svu industriju.Također, na ljestvici "Top 100 Best Global Brands", Hyundai se u posljednjih šest godina popeo sa 84. na 65. mjesto, a u 2009. godini popeo se je za četiri mjesta.
Analitičari tvrtke Interbrand smatraju kako je Hyundai postigao rast zahvaljujući uspješnosti u raznim područjima, poput dodatnog napretka u kvaliteti, dizajnu i širokoj paleti automobila. Također, Hyundai je zabilježio i globalno značajnu marketinšku vidljivost putem sponzoriranja svjetskog nogometnog prvenstva FIFA 2010 u Africi i SuperBowl-a u Americi.
Među automobilskim markama, Hyundai je na 8. mjestu sa vrijednosti od 5 milijardi USD.